آسا دارو پویش

تیم مدیریتی و پژوهشی آسا دارو پویش در پاسخ به نیاز فعلی و آتی بیماران مبتلا به زخم‌های عمیق و پرترشح و بیماران مبتلا به زخم‌های سطحی و خشک، با تکیه برسال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه سلامت، تخصص خود را در زمینه تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم به کار گرفته است.

این تیم کار خود را با هدف تولید پانسمان نوین با فرمولاسیونی جدید، برای مدیریت و درمان زخم‌های حفره‌ای و عمیق ناشی از دیابت، زخم بستر، سوختگی، جراحی و استومی کار خود را آغاز نمود.

محصولاتی که همزمان چندین ویژگی شامل جاذب ترشحات زخم، آنتی‌میکروبیال، دبریدمان اتولیتیک، تسهیل روند گرانولاسیون، سهولت در استفاده، آنتی‌سپتیک و تسریع در روند ترمیم زخم را به همراه دارد. این محصولات در قالب فرمت دارویی پودر، هیدروژل، هیدروکلوئید و محلول می‌باشد.

آسا دارو پویش محصولات و خدماتی را ارائه و توسعه می‌دهد، که زندگی را برای افرادی که شرایط پزشکی بسیار سخت دارند آسان‌تر می‌کند.

از طریق ارتباط نزدیک با افرادی که از محصولات ما استفاده می‌کنند، راه‌حل‌هایی ایجاد می‌کنیم که به نیازهای ویژه آن‌ها پاسخ دهیم.

ما می‌دانیم که شرایط مراقبت‌های بهداشتی و درمانی برای مبتلایان به زخم، چقدر پیچیده است و چه پیامدهای جدی برای بیماران و افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند به همراه دارد. ما با محصولات و خدمات خود می‌خواهیم تفاوت واقعی را در کیفیت زندگی بیماران ایجاد کنیم.

با افزایش جمعیت جهان و افزایش سن افراد، فشار بیشتری برسیستم مراقبت‌های بهداشتی و درمانی وارد می‌شود. ما با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برآنیم تا به نتایج بهتر سلامتی در جامعه کمک کنیم.

چشم‌انداز

دیدن و شنیدن و پاسخگویی به نیازهای بیماران و درمانگران

آسا دارو پویش با چشم‌انداز دیدن و گوش دادن به نیازهای کاربران ایجاد شده و با ارائه راه‌حل به نیاز آن‌ها پاسخ داده و زندگی را برای آنان آسان‌تر می‌کند. ما دائماً درحال تلاش برای توسعه این طرز فکر هستیم.

با دیدن و گوش دادن به نیاز آن‌ها می‌توانیم از دیدگاه کاربران نگاه کنیم و به طور کامل زندگی آن‌ها را درک کنیم، تنها در این صورت است که می‌توانیم راه‌حل‌هایی ارائه دهیم که واقعاً نیازهای آن‌ها را برآورده ساخته و مراقبت را به جلو سوق دهند.

مأموریت

آسانترکردن و بالا بردن کیفیت زندگی برای بیماران

مأموریت آسادارو پویش این است که زندگی را برای افرادی که نیاز به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی دارند، آسان‌تر کند. این امر هم به درک چالش‌های پزشکی آن‌ها و هم درک نگرانی‌های دیگر در زندگی آن‌ها نیاز دارد. این امر می‌تواند مربوط به تمام موقعیت‌های اجتماعی آن‌ها باشد.

ما با دیدن و گوش دادن به بیماران، پرستاران و متخصصانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، این درک را به دست می‌آوریم. این همان چیزی است که الهام بخش ما بوده و ما را قادر می‌سازد محصولات و خدماتی را ارائه دهیم که می‌توانند تغییری ایجاد کنند.

ارزش‌های سازمانی

آسا دارو 

ارزش‌های ما، نحوه تفکر و عملکرد ما را هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک شرکت تعریف می‌کنند.

  • مسئولیت‌پذیری
  • احترام متقابل
  • ارتباط با کاربران
  • بهبود مستمر

مسئولیت‌پذیری

ما در قبال تصمیمات و اقدامات خود، پاسخگو هستیم. ما مسئولیت خود را جدی می‌گیریم و مسئولیت خود را در قبال بیماران، درمانگران، کارکنان، محیط زیست و جامعه می‌پذیریم و اخلاق حرفه‌ای را در هرکاری که انجام می‌دهیم نشان خواهیم داد.

احترام متقابل

احترام به افراد و احترام به جامعه همیشه در قلب فرهنگ آسا دارو خواهد بود. احترام سنگ بنای ایجاد روابط نزدیک با کاربران است. ما به روابط شخصی و حرفه‌ای کاربرانی که  با آن‌ها روبرو هستیم احترام عمیقی می‌گذاریم.

ارتباط نزدیک با کاربران

نزدیک بودن به همه کاربران و درمانگران هدف ما می‌باشد. ارتباط نزدیک با کاربران، نیاز به دیدن و شنیدن، توانایی همدلی و تعهد برای عمل به آن‌چه می‌آموزیم را دارد. همه ما وظیفه داریم پاسخگوی نیازهای کاربران باشیم و به آن‌ها کمک کنیم.

ما گفتگوی صریح و صادقانه را ارج می‌نهیم با نزدیک بودن و همدلی، می‌توانیم فرهنگ “ما” را در آسا دارو ایجاد کنیم، فضایی که به یکدیگر گوش می‌دهیم و هرچه می‌توانیم برای آسان‌تر کردن زندگی کاربران، کاری انجام دهیم.

 بهبود مستمر

ما اشتیاق به ایجاد تغییر و بهبود مستمر داریم تا بتوانیم تفاوت را ایجاد کنیم، ما متعهد به دستیابی به آن هستیم. اشتیاق به تغییر و بهبود، به ما انگیزه می‌دهد تا روش‌های جدیدی برای بهینه کردن کارها پیدا کنیم. ایجاد تغییرات بهینه و سریع  برای کسانی که به ما احتیاج دارند. ایجاد تفاوت واقعی در زندگی افرادی که از محصولات ما استفاده می‌کنند بزرگ‌ترین پاداش ماست.

ما برای ایجاد یک جایگاه چالش برانگیز، الهام بخش و لذت بخش برای کار، نیاز به بهبود مستمرداریم.