پوستر نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت

حضور شرکت دانش بنیان آسا دارو در نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت دانشگاه شهید بهشتی تهران

دنیا در دهه اخیر توجه زیادی به کنترل، پیشگیری و درمان زخم داشته است، چراکه هویت کره زمین و زندگی بشر متفاوت شده است. مسن شدن جمعیت باعث افزایش مشکلاتی مثل چاقی، دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌ها شده که هرکدام ممکن است معضل زخم را به دنبال داشته باشد. زخم‌ها ظاهراً ساده به نظر می‌رسند، ولی درمان آن‌ها و بار اجتماعی، مالی، روحی و … آن برای بیماران و جامعه بسیار زیاد است. مدیریت زخم می‌تواند هم برای فردی که با زخم زندگی می‌کند و هم برای پزشکان و پرستاران چالش برانگیز باشد. زخم‌ها می‌توانند تأثیر منفی بر کیفیت زندگی افراد بگذارند.

در تمام دنیا توجه به این معضل بیشتر شده است و کنگره‌های مربوط به زخم به صورت بین‌المللی دو یا سه بار به صورت سالانه برگزار می‌شود که راه‌کارهای جدید درمانی را آموزش و جدیدترین محصولات موثر در درمان زخم را معرفی نماید.

نهمین کنگره سالانۀ زخم و ترمیم بافت امسال با شعار ” زخم در گذر زمان” و با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت برگزار شد. این کنگره با هدف بررسی یک رویکرد کل‌نگر برای مدیریت زخم با در نظر گرفتن شرایط خاص بیماران مبتلا به زخم، بهبودی و سلامتی آنها و آن دسته از عواملی که ممکن است بر نتایج بهبود انواع  زخم ها تأثیر بگذارد برگزار شد.

۲۶ شرکت نوآور توانمندی‌های خود را در نهمین کنگره زخم به نمایش گذاشتند

شرکت دانش بنیان آسا دارو موفق به ارائه مقاله تخصصی در خصوص آخرین دستاوردهای این شرکت و دستیابی به جدیدترین محصولات قابل رقابت با محصولات مطرح خارجی و حضور در نمایشگاه بین المللی شد و با عرضه نمونه محصولات به درمانگران و پژوهشگران  سبب شد تا آنها ارتباط نزدیک‌تری با حوزه‌های تجاری و بازار برقرار کنند. خوشبختانه پس از استفاده بالینی محصولات توسط درمانگران مختلف و تایید محصولات توسط ایشان، در حال حاضر محصولات “پودر ترمیم زخم آسافارما” ،  “محلول پاکسازی، ضدعفونی کننده و برطرف کننده بیوفیلم زخم آسافارما” و “پودر بندآورنده خونریزی آسافارما” در اوردرهای درمانی پزشکان قرار گرفته و برای بیماران نسخه می‌گردد.

غرفه شرکت آسادارو پویش در کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت